מערכת אזעקה
מדוע צריך להתקין מצלמות אבטחה
תאריך הפוסט

מדוע צריך להתקין מצלמות אבטחה

תופעת הגניבות, השודים והפריצות לבתי עסקים ולבתים פרטיים, במגמת עלייה, כאשר רבים מבעלי העסקים ובעלי נכסים מודאגים מהתרחשות בסגנון זה העלולה לאיים על שלום הנפש והרכוש בבית ובעסק. איך ניתן למנוע אפשרות של חדירה קרימינלית לשטח פרטי? התקנת מצלמות אבטחה מהווה אמצעי מניעה מרתיע עבור בעלי כוונות פליליות ביחס לפריצה. בנוסף, מצלמות אבטחה מהוות אמצעי לבקרה ותיעוד לצורך התייעלות גם לאחר מעשה.

מצלמות אבטחה: מניעת מעשי פשע ובקרה על הנעשה 

התקנת מצלמות אבטחה מאפשרות לייצר סביבה מאובטחת בכל שעות היממה עם נגישות של בעל המצלמות לתיעוד מכל מקום וכן חיבור למוקד ביטחון האחראי לאספקת מצלמות אבטחה כולל התקנה. 

כאקט מניעתי, מצלמות אבטחה מהלכות אימים על פורצים מסוגים שונים, הם יעדיפו פריצה ממוקדת לעסק שאינו נהנה ממצלמות אבטחה, מאשר להתמודד עם עסק בו כל פעולה שלהם משודרת לבעל העסק ועלולה להימסר למשטרה בקלות.

במידה והצפייה על הנעשה בעסק נעשית על ידי מוקדי אבטחה, מומחי האבטחה יתריעו בפני בעלי העסק על ביצוע פריצה בזמן אמת ובכך ימנעו נזקים ויסייעון בסיכול הפריצה ברגע הנכון.

תחושת ביטחון

אין ספק כי מצלמות אבטחה יוצרות תחושת ביטחון הן בקרב בעלי הבית והן בקרב בעלי עסקים, הן מעניקות תחושת שליטה על הנעשה בעסק ומונעות הפקרות ואיש הישר בעיניו יעשה. נציין כי מצלמות האבטחה מאפשרות פיקוח על הנעשה בעסק, רמת שירות, פיקוח על ניצול זמן בעבודה ועוד.

איך מתקינים מצלמות אבטחה?

התקנת מצלמות אבטחה לעסק והתקנת מצלמות אבטחה לבית נעשות בצורה דומה: בשלב הראשון תיבחר חברת האבטחה להתקנת המצלמה, בשלב הבא ייבחרו מספר המצלמות וסוג מצלמות האבטחה. בנוסף, בהתאם לייעוץ והכוונה מקצועיים ייבחרו מיקומים נכונים להתקנת הצלמות. שיאפשרו תיעוד נרחב של המקום תוך ניצול זוויות נכונות במרחב.

המצלמות תחוברנה למחשב ולאפליקציה ויינתנו לצפייה באמצעות מחשב ביתי או טלפון נייד, אם המצלמות מקושרות גם למוקד אבטחה, הן תאפשרנה צפייה גם משם.

מצלמות אבטחה – החשיבות

מצלמות אבטחה מאפשרות שיפור משמעותי בתחום האבטחה בגזרה הביתית כמו גם בעסקית. הן מאפשרות להרתיע גורמים פליליים ולייצר ביטחון ותחושה מוגנת. 

אוריאל מערכות מיגון

חברת אוריאל מערכות מגון מתמחה במתן שירותי אבטחה באמצעות פתרונות מתקדמים בטכנולוגיות החדשניות ביותר עבור לקוחותיה.

החברה מקפידה על מתן שירות מעולה ואיכותי הכולל אמינות גבוהה, מקצועיות ויעילות. שירותי החברה ניתנים בפריסה ארצית וכוללים התקנת מצלמות אבטחה בנוסף לאספקת גלאי עשן, מערכות בקרה, חדרי תקשורת ועוד. מעוניין לאבטח את העסק או הבית הפרטי שלכם? צרו קשר עוד היום עם מומחי המיגון של אוריאל מערכות מיגון והבטיחו לעצמכם רוגע נפשי ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר על ידי הצוות האמין של החברה.